tisdag 23 mars 2010

The trip

Nu börjar det närma sig extremt mycket mot Norgeresan. Imorn åker vi! Jag och Jimmie mot sjuka äventyr i norges skidbackar. Vi har med oss en varsin snowboard och ett sjukt glatt humör i jakt på den perfekta vurpan.

Det ska bli riktigt kul faktiskt. Ser fram emot detta så otroligt mycket. En nackdel är väl att bloggen inte kommer uppdateras någonting förrän jag är tillbaka och utvilad. Jag gissar på att internet inte är speciellt billigt i norge med tanke på vad pizza och öl kostar därborta. Nöjjen ska tydligen straffas med höga priser. =)

Slänger in några bilder som jag fick av Tobbe & Melinda som dom tagit när jag träffat dom med eller utan barnen. Får en att längta till sommaren och får mig själv att få ångest över min vikt idag. Jag måste nog ta tag i det här med dieten snart.. :S

-Shauna, here we come to get you! (elläh hyur jimmiäää)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar