tisdag 16 mars 2010

Mums..

Idag är det Tisdag. Jag lyckades som vanligt inte sova mer än 5 timmar efter skiftet fast man borde sovit åtminstone det dubbla. Var ett slitit pass på jobbet med så var helt slut när jag kom hem på morgonen för att lägga mig.

Nu har det gått några timmar och jag har dödat lite tid med en nygammal bekantskap, trevligt värre. Det blev över en kopp neskaffe och rolig pratstund. Fick mat på en medtagen tallrik också som jag ska äta nu tänkte jag.. Haha.. Blev sjukt förvånad och glatt överraskad!! Slutar aldrig förvånas.. haha bäst!

Dock blev min manual stulen och vi får hoppas den inte kommer i nån rymdgubbe-forskares händer, då är jag smoked.. ;)

Fortsätter med att leta tuggummin i lägenheten.. av nån konstig anledning är dom överallt! :S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar