tisdag 2 mars 2010

Träningsverk U Bet!

Jag vaknade imorse nån gång runt 06tiden av att sopbilar åkte runt och lät utanför. Mindre skoj. Men det jobbiga kom när jag då skulle passa att besöka toaletten, jag tog mig ju inte upp ur sängen. Det gjorde ont överallt i kroppen. I magen har musklerna fått för sig att krampa när jag försöker resa mig upp eller hosta/nysa/skratta.

I lår, knä och vader så spänner det tokmycket vilket medför att jag går som en stelopererad kyckling. haha. Det är ingen vacker syn. Nu såhär några timmar in på dagen så verkar jag iaf kunna röra på mig hyffsat och det är TUR. För ikväll ska jag:

Festa! Eller ja, jag ska gå ut med det skift jag jobbar på Wettex. Vi ska äta nåt gott och dricka nåt ännu godare hoppas jag på. Det sistnämda borde hjälpa lite mot stelheten jag besitter just nu.

Nu ska jag styra mina steg mot duschen! Ha en trevlig kväll/dag/morgon vem som nu läser och vart ni nu är! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar