onsdag 10 mars 2010

Solen ÄR HÄR!

Var tvungen att visa solens charm när den strålar ner på min balkong. Det är nästan så man vill sätta sig och sola. Tyvärr har inte plusgraderna stigit i samma takt som vårkänslorna men nu känns det verkligen som solen kämpar på riktigt igen. HÄRLIGT!

Imorse råkade jag göra samma sak som jag gjort minst 10 ggr sen jag fick garageplats. Dvs att glömma garagenyckeln i bilen och inte ha den på mig när jag ska in i garaget. Som tur är finns reservnyckel hemma, men ja. det känns lite trist att ta sig upp till lyan igen för att hämta den plus att tiden man har på morgonen är ju ganska uträknad för att hinna lagom till arbetsstart. Jag måste komma på nytt system, funderar på att ha garagenyckeln i hemmaknippan istället.

Over and out homies!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar