fredag 19 mars 2010

Torsdags rapport

Yes.. we did it.. vi åkte och testa våra brädor i yxbacken, vilka då? Jo Jimme och jag Per Fekt.

Vi hade underbart kul. Kanske inte framgår så mycket på det vi lyckades filma. Blir garanterat mer filma när vi kommer till Norges backar! Sjukt kul att hitta en ny hobby och Snowboard får gärna va med några år.. ;)

Dagens förmidda var riktigt kul också och jag gick en (väldigt) snabb tur på stan, lyckades se butiken chilli för första gången och inser att jag måste gå tillbaka dit för att shoppa! Och åt en god middag på Restaurang China, (tumme upp). Fick även reda på att dom vita prickarna man får på naglarna tydligen kommer från en chock!

haha jag vet inte vad jag kan säga mer än jag kan tro på det för denna gång. Har inte skrattat såhär mycket på länge.. snacka om ödets ironi träffa snyggt just där. (internskämt) ;)

Nä nu får ni videon. Och jag ska lägga mig..
- "undrar om dom sitter fast!" :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar