måndag 22 mars 2010

nya vardagar

Helgen med de små bustrollen är över. Det har varit en underbart härlig helg på många sätt och den avslutades på söndakvällen med 3d-biofilmen alice i underlandet (tumme upp för bollarna innan filmen på reklamen). Måndagen har hittat tillbaka nu och idag hade jag tydligen tvättstuga nu på morgonen. Det var något jag hade förträngt men som min mobil så snällt påminde om imorse, bra när dom funkar som dom ska.. 'pikar' ;)

Veckan som varit har varit grymt intensiv och mycket roligt har hänt. Bland annat att jag fått smak för rödvin, bara det är en bragd! :) Veckan som kommer ligger inte heller helt utanför ramarna på att va intensiv. Det är Norgeresa på gång. Snowboard i Lillehammers backar.. det är nåt jag verkligen ser fram mot. Gissar på att det kommer ge många roliga minnen för livet, och har jag otur nåt benbrott också ;)

Men måste medges att det är tur man ska åka snowboard så man har fullt upp om dagarna, annars skulle nog hemlängtan slå till en gång i timmen. =) Bilden till inlägget är på Hamtaro, Xanders favvolillgosedjur. Och jag tycker den är rätt frän själv.. ;)

- In vino veritas (I vinet finns sanningen)

1 kommentar:

  1. Jävligt coolt att åka i os-backen i Lillehammer :)

    Vin är gott btw :)

    SvaraRadera