tisdag 9 mars 2010

My precious!

Yes, de råkade bli så. En snöbräda är nu MIN.. Min alldeles egna snowboard!

Slänger in en bild så ni får se vad det är jag sitter och slickar på garanterat hela den här kvällen (man ska undvika kanterna som är vassa som rakblad dock). Den är ganska snygg och funkar säkerligen bättre än vad jag kan förmå den att göra i backen. Men tanken är ju att jag ska bemästra den här besten så jag blir en kung i backen! (eller åtminstone inte ramlar varje åk ;)

Det jag väntar på nu är mina snowboardboots som ligger i cyberspace nånstans och väntar på mig i en "ej-namngiven" butik. Får verkligen hoppas dom får tummer ur baken och skickar mina stövlar snart. Då är min snowboardgear komplett.

Nu ska jag fortsätta kvällen med att ordna lite saker hemma.. och slicka lite extra på min nya bräda.. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar