fredag 12 mars 2010

Inte ens 1.000.000 kr

Nä. Inte ens en miljon kronor fick jag vinna när jag skrapade på trisslott nyss. Och jag hälsar grattis till den som tog mer rätt lott än jag gjorde. Antar att jag betalade en bråkdel av den personens vinst!

Plötsligt händer det - jo tjena. vore roligare om det plötsligt kom en nitlott bland alla vinster. skulle göra mig mer nöjd.. =)

Så då får man återigen ta sig till arbetet och fundera på nästa drag närmare miljardkontot. Ikväll efter jobbet blir det nog att småfixa lite kanske snöra mina snowboardboots som kom igår.. och nej jag är inte glad över dom, jag skulle ha helsvarta men butiken skickade svarta med regnbågsfärger på sidan av bootsen, nog för att jag är säker på min manlighet men det här känns nästan over the top att åka i. :S

.. Nog om de tråkiga.. De ska bli så skoj imorn, I know I feel it I sense it! =) =)

3 kommentarer:

  1. Träligt det där med bootsen, men det går inte byta dem bara då??

    Sv: Bullar is the shit ja :) Jävligt kul att göra med :)

    SvaraRadera
  2. Michal, mjae.. ja och nej, ska iväg till norge för o åka snowboard snart är det tänkt, och då hinner jag inte få nya eftersom jag beställt över internet. Men de passa perfekt så jag har beslutat mig för att behålla dom och bli kompis med dom istället för ovän. ;)

    SvaraRadera
  3. sv: Just det ja!! Nu när du säger det så har jag läst om det för länge sen. Det är ju därför det sägs att om man pluggar något så kan det vara bra att läsa in det på band och lyssna på det när man sover.

    Angående det sista så måste vi absolut försöka ordna det :)

    SvaraRadera