fredag 26 februari 2010

Snöbräda i hallen.

Japp , det står en snöbräda i hallen. Det är inte min bräda, utan den tillhör en man vars namn är Gustav som jobbar på manpower. Han har så snällt valt att låna ut brädan till mig.. för jag ska åka till Romme på måndag!

Yes, kära vänner ni hörde rätt, jag ska ge mig av till Romme med en snowboard och försöka ta mig ner för berget utan att förlora alltför många kroppsdelar eller bryta något. Detta ska jag ge mig på efter att enbart ha åkt snowboard en (1) dag i Yxbacken som resulterade i många vurpor och härliga blåmärken.

Det här äventyret ska jag genomföra med samma kollega som jag hade i yxbacken, nämligen Jimmie. Han har tydligen köpt nya bindningar och boots och lär väl fortsatt åka som en kung. Jag kommer vara glad om jag överlever dagen!!

Helt otroligt, men jag tror jag börjar älska Snowboard!..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar