lördag 6 februari 2010

arg..

Ja.. det är fasiken inte ofta som jag blir arg. Men nu är jag rätt arg. Som ni ser i inlägget nedan så skulle Jimmie kommit o hämtat mig så vi kunde åka bräda. Men icke sa nicke.. ingen Jimmie som kom. Alltså har man sagt en tid och ber någon vänta ute så får man väl för tusan komma.

Och hade det varit så att han inte kan pga vilken anledning som helst så är det okej, eller hade varit okej om han hade ringt eller skickat sms o sagt att han inte dyker upp.. nu svarar han inte ens när jag ringde eller skicka sms.. det är det jag blivit arg på.. Fy skäms på dig Jimmie om du läser detta.. såg ju fram emot snöbräda idag och kan ju inte åka själv för då lär jag dö.. :S

Nä ska trösta mig själv med lite Mario på Wii't tror jag..

*Morr o gruff*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar