fredag 19 februari 2010

mål & delmål

Ägnar mesta tiden denna härliga fredag åt att programmera lite webbsaker. Sånt som måste ur världen. Får se om de blir så bra som jag tänkt mig.

Just nu har jag en bra bunt med mål och delmål som ska uppnås av rent privata skäl. Får hoppas att det mesta går min väg även om den del saker faktiskt innebär att det kan krävas en del slinkar på bananskalen här och där.

Vissa av mina bekanta har ju turen att befinna sig i varmare länder där det inte går att se snö utan att öppna frysboxen. Jag som redan befinner mig i världens största frysbox just nu (Sverige) ska leta upp ännu mera snö framöver. Målet i kategorin nöje är Romme, yes ni läste rätt. Det verkar som att jag ska ta mig upp en heldag och börja åka snowboard som en KUNG.. eller ja kanske rättare sagt som en stelopererad hamster utan balanssinne. Men jag ser fram emot det sjukt mycke!

1 kommentar:

  1. Här är det ingen snö men det är kallt satan utan snö, Idag var det bra men igår var jag på väg att ta på mig mina långkallingar för att kunna sova. Men idag är det bättre och kortbyxorna är framme igen?? På söndag mönstrar jag på igen här i Coatza. obs - 7 timmar ifrån sverige.

    SvaraRadera