tisdag 9 februari 2010

Disturbed och uppvakning + Köttklister


Japp, lyssnar just nu på lite disturbed försöker vakna till liv och har nog insett att jag måste göra mig en kopp java för att komma igång på riktigt. Märkligt att man förlitar sig på naturens krafter för att komma igång och inte försöker lyssna på kroppen och sova mer ordentligt.

Gick bra att tvätta imorse, slängde in en tvätt när jag kom hem från jobbet vid straxt efter klockan 6 på morgonen.. sen slockna jag i sängen med kläderna på.. sen vakna jag av att nåt kändes fel och tur var väl det. Jag hade missat ställa klockan för att gå ner och slänga kläderna i torktumlaren. Men tack vare mitt undermedvetna så hann jag med det. Lovely!

Edit: var tvungen att kommentera följande: "Köttklister"
Haha, you gotta love it. Nu kan dom klistra ihop köttdelar så det blir en mycket större finare filé. Jag ser ju en praktisk nytta av det här (förutom för butiker och köttindustrin att tjäna mer pengar på dåliga köttbitar). Om du skulle råka bli zombie så kan du ju nu klistra tillbaks diverse kroppsdelar du tappat eller tillochmed få fler delar än du hade innan. Detta är ju skitbra!

4 kommentarer:

  1. haha, det där med köttklister hörde jag om med på radio idag. Helt sjukt. Undrar om det smakar något och om det verkligen är de ihopklistrade bitarna som kommer anses finast eller om det helt enkelt kommer bli budgetkopior av fina, hela bitar.

    Sv: Pizzabullar var det länge sen jag gjorde. Det var skoj, men svårt att få till bra. Nästa gång ska jag se till att fyllningen inte är så rinnig, eftersom degen löses upp då. Så det kan jag absolut bjuda på nån gång, skulle vara skoj hehe

    SvaraRadera
  2. Micke, ja jag undrar också om det är nån smak.. borde väl inte vara det om det ska bli godkänt. Tror mer på att det blir budgetkopior av dåliga bitar som blir en stor bra bit som dom kan ta mer betalt för..

    Pizzabullar it is some day då! =)

    SvaraRadera
  3. Mer betalt är jag tveksam till, jag tror tvärtom.

    sv: Tack, några speciella låtar eller menar du det senaste tipset??

    SvaraRadera
  4. Yes.. jag mena Serj's låt, Lie lie lie.. helskönt flummigt gött! =)

    SvaraRadera