lördag 13 februari 2010

oj va de går..

Japp, tiden fullkomligt flyger fram. Var meningen jag skulle gjort ett inlägg på fredagskvällen men de missades visst. Igår var det som sagt Fredag och jag var nere i Jönköping och hämtade mina små bustroll. Jag passade även på att hälsa på i Xanders skola och Tindras dagis. Det verkar va ett riktigt bra ställe dom är på. Tydligen bara 3 klasser i skolan (en för varje årskull) och dagis verkade riktigt bra också.

Xanders skolkamrater sprang om vartannat och var nyfiken på vem Xanders pappa var, lite småkul att se vilka han umgås med om dagarna. Fröknarna var jättetrevliga och ska man summera upplevelsen så fick jag känslan av att jag själv hade velat gå på den skolan när jag var mindre. =)

Efter att ha läst lite i Mickes blogg om att hans grabb älskat klättra på klättervägg så hade jag tänkt pröva det med Xander också och döm av min förvåning när han visade gympasalen och där hade dom en mindre klättervägg som han bokstavligen flög upp och runt på. Så det blir nog ett måste att testa även en större klättervägg framöver.

Idag är det lördag, de små har varit vakna ett tag och längtar nog efter lite frukost. Får se vad vi hittar på.

See you later aligator!

3 kommentarer:

  1. Kul att de har klättervägg i skolan :)

    SvaraRadera
  2. Ja visst är det, hade jag velat ha i skolan. Även om den var bredare än den var hög, men kul för dom små att prova på!

    SvaraRadera
  3. Bra Pelle, Jag hoppas Xander och Tindra trivs. Jag har just varit och sett några gruvor, värsta indiana jones stuket, inget klättrande för mig. Jag stannade utanför och njöt av solen och en bira;) Hälsa barnen och fråga Xander varför jag inte sett han på facebook än????

    SvaraRadera