fredag 15 juli 2011

Fullt ös medvetslös

Hej o hå.. oj oj oj.. har hääänt såå mycket sen jag bloggade här sist. Blivit singularis igen.. och nä, inte raderat inlägg sen innan för det tillhör ju faktiskt mitt förflutna. Tillbringat 2 underbara veckor med mina små busar på semester där vi gjort hur mycket skoj som helst..

Passar på att sammanfatta med att ha tillbringat ovanligt mycket tid med farsan har varit enormt skoj.. och om några timmar så lämnar han dock stan igen och beger sig ut på nya äventyr.. :/ men så är det att va sailor! =)

Lägger in ett litet bildkollage istället för att skriva om allt skoj.. det får bli min lilla "comeback" i bloggvärlden!

sorry för allt uppehåll men nu är jag redo att tackla er läsare igen! =)


Klicka på bilden för att stora upp den.. :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar