måndag 28 februari 2011

Feberyr o glädje

Ja, jag har legat och feberyrat och haft något som lät som skräckhelikopter i halsen de senaste dagarna. Det har verkligen inte varit okej. Jag trodde fram tills nu ikväll att min feber hade gett med sig, men efter att ha sovit en släng på kvällen så mår jag lika pyton som innan igen.

Rekommenderar ingen att bli såhär sjuk, det är inge skoj!

På den ljusa sidan har vi att jag hunnit bli tillsammans med Josefin under den här perioden. Hon är en härlig tjej som det känns som jag känt längre än vad jag egentligen har, kanske lite tackvare att hon varit den som pysslat om mig nu när jag mått pyton också. Guld värt och jag är lycklig!

*Hostattack och Snörvel, släng in en snigel i stövel'n!*

1 kommentar:

  1. supergillar att du har börjar blogga igen! :D krya på dej perfa & jag håller alla tummarna för dej & josefin! kram banan

    SvaraRadera