fredag 22 juli 2011

Tacka vet jag guldpärlor!

Mycket snack, mycket skit, mycket man inte borde få ta. Det är nåt man får lära sig att leva med som en öppen person. Jag delar med mig av allt o inget till de flesta, vän som icke vän.

Detta orsakar tydligen missnöje hos vissa och att jag inte lever inom ramarna för hur man "ska" leva.. till det säger jag bara:
F U C K Y O U !

Om man inte kan klara av att andra lever ett liv de inte själva lever. Då ska man nog rannsaka sitt eget leverne och fråga sig om man är nöjd eller inte med detta.

Nu är det ju som tur är inte ALLA som är så.. utan det finns enormt vackra guldpärlor i min omgivning. Ni vet nog precis vilka ni är!

Nu iväg för en härlig kväll hos åtminstone en av pärlorna!

4 kommentarer:

  1. Ta ingen skit Pelle!! Du är ju toppen!

    SvaraRadera
  2. Det är rätt, stå på dig bara!

    SvaraRadera
  3. Ska stå på mig! =) Och Lelle, tack! det värmde! :P

    SvaraRadera