söndag 17 juli 2011

Summa summarum

Oj.. helgen försvann i ett töcken av disig dimma. Fredagen spenderades i Västervik och vi (Jag, Albin och min vän Isabel ;) lyckades erövra lite mark och hävda att det räckte med fredagen för att få Väserviken ur balans.

Tobias var med och guidade på småstads-dansgolven och demonstrerade vackert hur man buggar utan att egentligen ha en aning om hur man gör

Väl i Norrköping igen så lyckades jag få med mig Albin, Isabel och världens bästa LELLE med sin partner in crime Isabella till CC's lätt försenade inflyttningsfest. Det var verkligen roligt där och träffade många väldigt sköna människor.

Det märkligaste är att jag har ett minne av att jag och CC skrev under ett papper om att börja träna Thaiboxning till hösten.. *lätt orolig*

Lite relax efter badet! :D

2 kommentarer:

  1. Jag är också rätt orolig, men det här fixar ju du och jag! :)

    SvaraRadera
  2. Haha, ja CC, det gör vi! Inga problem! Vi måste kolla upp direkt när vi börjar hur vi anmäler oss till tävlingarna så vi inte missar en chans att vinna medalj! ;)

    SvaraRadera