söndag 9 juni 2013

Tindras 8-årsdag!

Tindras dag idag!

Japp det var det, vi fuskfirade ju lite på landet igår med toppenväder. Och idag fick hon frukost på sängen med högsta mysfaktor! :)

Lite senare när alla vaknat ordentligt så åkte jag, Farfar Peter och småpiraterna till Titanic-utställningen som finns vid Värmekyrkan i Norrköping som Tindra tjatat om sen jag nämde att den fanns förra gången de var här.

Väl vid utställningen så fick vi varsin mp3-spelare och hörlurar där en berättarröst guidade oss runt i utställningen. Det fungerade överraskande väl trots en del ifrågasättande innan av framförallt Xander om både passform och hur man höjde o sänkte volymen. Får ni en chans över så tycker jag ni ska gå dit, utställningen finns kvar ända tills Augusti.

Tindra valde McDonalds som restaurang innan hemfärd till Jönköping för de små, så det fick det bli.

En underbar helg med smak av lite äkta sommar har vi haft och Tindra verkar va helnöjd med sitt firande. Nu väntar jag bara på att min älskade Klara ska komma hem från Malmö och dela med sig av hennes helgäventyr med sina små busar.

Bild när vi mönstrar på Titanic.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar