tisdag 11 juni 2013

Livebetting och spräckta shorts

Sverige - Färöarna, Japp. Just nu roar jag mig med att kolla på fotboll. Inte för att jag börjat uppskatta sporten fotboll överhuvudtaget. Utan jag ska strax berätta om vad det beror på..

Tusan då! :/
Men först ska jag bjuda på en bild av mina shorts som gav upp idag när att jag var på landet, bar fram lite utemöbler med farfar så det finns att sitta på för många gäster. "Riiitch" sa de om brallorna och vips så hade dom förvandlats till att se ut som om dom kom direkt från filminspelning av Cast Away...

Klara är ikväll iväg på tjejkväll med hårslingande och filmkväll hos Moa och då måste ju jag ägna mig åt nåt "grabbigt".. men jag har på sistone upptäckt glädjen i att lägga live-bet på matcher.. Det gör det ju nästan ganska skoj att se på fotboll. Så just nu sitter jag och hoppas på framförallt förlust för Sverige.. (japp 33 gånger pengarna på det) och i andra hand att dom inte gör en massa mål.. haha..

Så kom igen Sverige och se till att inte va för duktiga nu! heja heja!

Fint på landet var det idag! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar