torsdag 13 juni 2013

Taekwondoooohh!!..

Haaiiiaa!.. Eller vad man nu säger på Taekwondoska!..

Idag tänkte jag och Klara bege oss iväg för att pröva på världen inom Taekwondo. Hon har fusktränat lite innan nere i Malmö men jag är helt novis. Dock har jag kommit fram till att Taekwondo inte passar min kroppstyp alls då det verkar gå ut på sparkar, sparkar och typ bara sparkar.. Jag som är kort, rund och inte får upp foten ovanför knähöjd har alltså lite att kämpa med framöver kan jag gissa.. men hur svårt kan de va?! ;)

Har även lite webbjobb att avsluta så ska sitta lite med det innan det är dags att dra iväg.. och även börja kolla efter lite jobb till vardags, är ju tydligen "dåliga" tider på Siemens (läs: Aktieägarna vill se utdelning varje kvartal istället för att ha is i magen) så de släpper de flesta inhyrda och tydligen även en del fast jobb.. så efter sommaren ser de mörkt ut. Vet du om något jobb som skulle behöva en trevlig, arbetsam glad grabb i sina bästa dar så hör av er! :)

Adios sålänge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar