fredag 14 juni 2013

Sommar

Fredag!

Idag är det studentfirande för många, även jag och Klara ska iväg och fira av kusiner till henne. Men får se hur mycket firande vi orkar idag :P. Igårkväll mötte vi nämligen upp Sarah på Trädgårn i Norrköping där vi åtnjöt Rose´vin och annat gott, även Tobbe och farsan min dök  upp och förgyllde kvällen.

Var en lite för trevlig kväll för att va en Torsdag med jobb dan efter helt enkelt. =)

Och mina barn bara växer och växer och nu slutar skolan för dom idag i Taberg. Pompa och ståt med sommarlov i sikte och byte av årskurs i höst! Pratade nyss med barnen på telefon och de hade precis haft skolavslutning. Xander hade fått ett paket med kallepocketar av klassföreståndaren. Riktigt glad var han och Tindra var sprudlande glad över att äntligen få sommarlov.

Jag hoppas det blir en riktigt fin sommar för dom (och oss vuxna med) ;)

Själv ser jag närmast fram emot Midsommarfirande nere i Göteborg hos 'blivande svärmor' och sen Bråvallafestivalen för att sen ha mina busar i några veckor! *Mys*
Nä nu alla glada.. nu känner jag mig somrig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar