måndag 15 augusti 2011

Time for Muay Thai!

Imorn är det dags. Då startar Thaiboxningen. Räknar med att knappt leva efter det passet, eller ännu mindre dagen efter. Har hört rykten om att de kör tokhård fys i början. Men hur svårt kan de va? ;) En annan sak jag är orolig för är att man måste ha såna där "kitchiga" Thaishorts som jag slängde in en bild på här.. de känns inte riiiiktigt som min stil.. men vi får se.. :D

Idag fick jag även min Samsung Galaxy S2. Har inte riktigt hunnit leka med den, men den verkar funka galant och göra allt den ska på rätt sätt. Även lyckats med att trixa upp ett datorbord i ena hörnet av vardagsrummet idag också. De blev rätt sjysst... =)

Shit.. jag är nog rätt sliten.. kan inte skriva normalt haha.. Är nog redan mentalt slut inför morgondagens Thaiboxarbörjan!

Wish me Luck!.. I'll need it! :P

3 kommentarer:

  1. Shit, thaiboxning ä det inte väldigt ambistiöst =P Lycka till!! Du känner nog att du lever på onsdag ;)
    // Cecilia

    SvaraRadera
  2. Slår man vad på fyllan och skriver under i samma veva, ja då får man stå för vad man lovar. ;)

    SvaraRadera
  3. Lycka till, tala om hur det var sen :)

    SvaraRadera