söndag 21 augusti 2011

Kungfredag och Ettmmas Skogsfest!


Oj oj oj.. Vet inte ens hur jag ska kunna sammanfatta en så KUNG.helg =) Men ska iaf göra ett försök.

Fredagen började med att jag och Koffa mötte upp Theo o JackeVB för att sedan inse att allt folk var hemma och ugglade pga vädret så vi anslöt oss hem till Emma Festpil och där tog de fart för att senare fortsätta för mellanlandning på cromwell. Den mellanlandningen blev inte så långvarig. Så jag ramla ner till Wasa där det var fullsmockat men ganska ledigt på uteserveringen.

Favoriten på fredagkvällen för min del var nog Chorizo-med-bröd-tallriken som jag och Sarah delade på.. :D Den var kungligt god och åts med grymm stil :D!.. Senare så avslutades fredagskvällen sent om cider med skön intensivdans på VK a'la discodans 2000. =)

Lördag: En lång bilfärd ner till Dämparp i urskogarna utanför Jönköping. Där vi åkte för att fira Emmas 25års dag! Vi körde Tipspromenad, Yxkastning, Helstekt gris till middag, uppfinnande av sälning och en helt sjukt härlig kväll. Tack Emma för den underbara festen! Den blir svårtoppad!.. =) (ska även tilläggas att istortsett hela kvällen så hade jag mina snowboardboots som skor och slapp således både frysa om fötterna och oroa mig för att inte ha korrekt klädkod i skogen.. ;)


Lägger in lite olika bilder från skogsfesten som Emma arrangerat för att ni ska få en liten bild av det hela.. =)

Helstekt gris och mums mums! =)


Folket iklädda heta one-pieces och taggade för att se grisar.


Jag o lille Babe!.. :P


Lite schleten innan ölen kickat in! ;)


Elden för värme och ljus! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar