lördag 6 augusti 2011

Sweet Saturday

Ja oj.. Lördagen försvann som i ett magiskt trollslag. Barnen låg o drog sig till efter klockan 9 på morgonen. Kan inte ens komma ihåg när de hände sist, antagligen morgonen efter någon nyårsafton.

Sen var jag och Albin iväg på Handledarkurs där man faktiskt fick upp tanken på hur man själv kör igen, var ganska nyttigt att gå dit. Fick iaf mig att börja tänka efter när jag åker o kör bil igen, istället för att bara fortsätta på sin vanliga rutin och ryggmärgsbeteende =)

Vi tog efter kursen en tripp ut till landet där vi grillade gott och hann med att bada i de halvmeterhöga vågorna. Riktigt skönt med en tur ut dit.. som det alltid är!

Väl hemma i stan igen så tittade vi förbi hos 3mmas 80-tals-träningskläder-tema-fest. Konstigt nog så verkade inte barnen ens märka eller bry sig att folk gick klädda i pannband, alldeles för tajta och neonfärgade kläder. haha.. det kallar jag bra uppfostran! ;)

Var ganska skoj tillställning och barnen fastnade i lek med ballonger och dans och sandlådelek. Så vi var där tills ganska försent,, meeen kommer ju en ny dag imorn med..

Till sist avslutade jag och Tindra med att äta lite mirakelgoda Lelle-Tiger-Muffins med tillhörande uppmuntringsdekor ovanpå.. medans Xander tog korvmacka :)



Nu blir det att få de små att borsta gaddarna och inta sovläge.. Godnatters!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar