söndag 14 augusti 2011

Röj i skogen

Underbarast, roligast, sjukast!!....
Skogsröjet får 10 av 10 festivalpoäng.

Banden kanske inte lirade 100% och supertight alla gånger, men folket och allt runtikring vägde upp allting till tusen.. En sporadisk "okej jag drar på skogsröjet men bara på fredagen" slutade i att jag vaknade upp i en Husbuss full med galna folk från.. ehm Hävla? ( aja.. de var söderifrån och pratade roligt..) på lördagen. Och när jag ändå vaknade upp där så kunde jag ju lika gärna gå på lördagen då de var fler bra band. Sagt och gjort. Perfa tog sig i kragen och ordnade en kanonsolbränna genom att somna i solen. För att sedan ragga loss en biljett så man kunde ramla in en dag till.. =)



Tyvärr var min mobil på 5% batteri och var tvungen att stängas av för att kunna använda den till bra saker, vilket resulterade i att jag inte kunde fota alla härliga människor jag mötte :(, får hoppas att de fota sig själva och att jag hittar dom bilderna.

Mitt födointag hela helgen har varit Viltkebab (typ vildsvinskött) som de tagit extremt bra betalt för (80kr för en kebab och 100kr för en tallrik), tjock-korv ett par stycken, halva Langos och sen har jag fått vitaminerna från Ölen!

Nu ska jag försöka sortera allt underbart skoj i skallen för att återgå till vardagen med härligt knetande i Finspång imorn igen.

Ein Zwei DREI!-- Slit hit en Pizza!!!

5 kommentarer:

  1. Hahahaa..Japp blev en roligkväll igår..Idag..inte så mycket,,försöker febrilt Puffa bort mig själv från kartan, liksom.. ;)

    SvaraRadera
  2. Japp, kanonskoj att du och CC ramlade in på röjet!! =)

    SvaraRadera
  3. Grymt röj i år och satan kul att träffa på dig!!

    SvaraRadera
  4. Hehe, ja Chrille, det var en fröjd att se när du visade alla dina tröjor för Italienarna och Göteborgshejjarklacken.. :D

    SvaraRadera
  5. Ja just ja!
    Det har jag nästan glömt bort.
    Det var trevliga killar ;)

    SvaraRadera