tisdag 11 oktober 2011

Thaiboxning 1.2

Ja, idag var det riktigt fullt ös på Thaiboxningen. Var helt jäkla slut. Vi körde konstant sparring hela passet och det fick mig att inse att min kondition definitivt inte är vad den borde vara. Måste tänka ut nåt smart så jag får upp konditionen, för ju slöare man är, desto sämre är man på att hålla "guarden", flytta sig eller slå snabbt.

Märks redan efter nån minut bara att man inte pallar att hålla fokus uppe på en bra nivå. Och jag som äntligen fått mina nya Thaiboxningsshorts som jag trodde skulle göra allting mycket lättare. ;) De är direktimporterade från Thailand, specialsydda. Det står självklart Per Fekt på dom. och kostade osannolika 268 kr totalt. Det är sjuukt billigt för specialsydda shorts skickade från thailand, kommer nog handla där igen framöver. =)

Min storlek var tydligen XXL haha.. Thaiboxare är väl inte så stora som jag i genomsnitt.. :D

fredag har jag tagit en semesterdag och ska åka ner till Jönköping för att prata lite med Bup och sen hämta de små vildarna för att ha en härlig helg med massa bus igen. Jag håller även tummarna för att jag hinner få lite tid med Klara som råkar köra en snabbvisit från malmö hit igen i familjefirandets tecken. =]

Be your own Hero! //Pelle

2 kommentarer:

  1. Coolt med specialsydda shorts :)

    SvaraRadera
  2. Ja, det var en liten chansning att beställa dom kändes de som. men blev riktigt bra faktiskt!. =)

    SvaraRadera