söndag 1 april 2012

Långhelg med mina småbusar


Japp, då var man tillbaks med ett litet blogginlägg. Ja säg den som kan va på topp jämt. ;)

Nu sitter mina små busar och tittar på "De tre Mus-ketörerna" med Kalle, Långben och Musse. De verkar riktigt nöjda iaf haha..

Jag kanske borde sammanfatta 3 månader utanför facebook och bloggande, mestadels har tiden lagts på att göra annat utanför matrix. Det är en hel del, och det i sig sammanfattar väl mig som person rätt bra att jag vill prova på och iaf kunna hyfsat det mesta.. men häng med:

Badminton, japp börjat spela badminton på Måndagar med roligt gäng och jag börjar så sakteligen komma  med godtagbart motstånd för de andra.

Bugg, det kör jag på Torsdagar där jag låter Elli och Stoffe lära mig hålla takten, lyfta rätt fot på rätt takt och ja allmänt kunna grunderna i bugg.

Ridning, haha ja, som en överraskning till Klara har jag bestämt mig för att banne mig bemästra hästryggen och förstå mig på vad alla damer egentligen gjort av all tid i stallet till. Har hittills bara ridit en gång på en islandshäst men det var riktigt riktigt kul och kändes som jag blev polare med hästen efter den timmen så det ska jag definitivt fortsätta med. =)

Och sist men inte minst så har jag börjat spela Gitarr, köpte en stålsträngad akustisk Fender (som jag döpte till Fidde) lagom till årsskiftet och har sedan dess lärt mig spela ganska hyfsat, har en del ackord kvar att lära så klart och plockningen behöver nog putsning men har gett mig på att hela 2012 ska bli gitarrens år för mig.

Nu kanske ni undrar hur jag har tid för allt detta, jo dels så Thaiboxas jag inget denna säsong, men har definitivt tänkt köra det till hösten igen då jag verkligen gillade det. Sen så skippade jag facebook och allt bloggande. Nu är jag tillbaks online men har väl tänkt att inte va lika frekvent som jag varit innan. =)

Må väl gott folk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar