onsdag 18 april 2012

Duktig

Japp, då har man efter lite möda bytt däck på Kian till sommardäcken, blev ju ganska snitsigt! Synd bara att bilen är så hög att domkraften inte riiktigt räckte till, men det redde ut sig efter en stunds funderande. =)

Jag har även hunnit med att E-deklarera (varsegod regnskogen och staten för att ni sparar handpåläggning och transport av papper tillbaks i onödan) så nu är det gjort, skönt att få det ur världen. Är lite osäker på om jag kommer få tillbaks nåt vid midsommar, augusti eller december. Låg nämligen kvar en blankett för min enskilda firma som avslutades 2010.. som jag efter lite diskussion med skatteverket tydligen inte behövde skicka in. Och egentligen ska jag inte få pengarna förrän i december om jag hade behövt fylla i den.. sååå de återstår att se, men i vilket fall som helst så trillar det väl in förr eller senare. :)

 Kian med nya sommarsulorna på. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar