fredag 16 september 2011

Underbara små!


hahaha.. åååh.. jag har så himla underbara barn!

Tindra: Pappa, ska du gifta dig nån dag?

Jag: Ja de vill jag, när jag har hittat en tjej som passar mig!
Vill du gifta dig när du blir stor då Tindra?

Tindra: Ja, så klart jag vill med en riktigt snäll kille.

Xander: Jag vill INTE gifta mig.

Jag: Men jo Xander, när du hittar en riktigt snäll och rolig tjej tycker jag du ska passa på!

Tindra: Ja precis, eller kille!

Xander: *skrattar massor (och jag med ;)*
Men Tindra jag vill inte gifta mig med nån kille fattar du väl!

Tindra: Men inte nån tjej heller väl?

Xander: Nä aldrig.

Tindra: *ser förbryllad ut* - Vem vill du gifta dig med då?!

Xander: Ingen alls!

Tindra: Jaha, Men jag vill gifta mig iaf!

All kärlek till mina små filosofer! 

1 kommentar:

  1. Pirate of the Caribbean16 september 2011 kl. 20:50

    allvarliga samtal, men det är klart om man hittar den rätta så ska man slå till.

    SvaraRadera