måndag 3 maj 2010

sjukling?!

ligger i sängen.. försökt länge att somna.. Men en märklig feberfrossa håller mig vaken. Gick från jobbet för jag mådde så dåligt att jag var tvungen att kräkas.. Brukar inte hända mig att jag blir sjuk.. men nu var det tydligen dags.

Jag har ipren hemma. och det skulle säkert hjälpa mot febern jag känner av... men va tusan.. enligt erfarenhet så kräks jag om jag tar ipren eller panodil.. skitmärkligt.. kan inte ta de iaf..

ska fortsätta lyssna mig trött till musik under högen av täcken..

*pussar med gladpack emellan* :/

2 kommentarer:

  1. Sockerdricka eller cola mot illamåendet och en kall dusch mot febern! Krya på dig!

    SvaraRadera
  2. cc, sockerdricka!? låter som en kur som pippi långstrump kommit på.. och coca cola som dom där vargarna i bolagstopparna.. ;)

    SvaraRadera