måndag 12 april 2010

Sommarlycka vs viktångest!

Japp, idag så sprang jag för första gången 2010. Eller ja, iaf en längre sträcka än till toaletten!

Snörade på skorna och fyllde vattenflaskan och gav mig iväg nu på morgonen då mitt arbetsschema blev ändrat till eftermiddagspass de här närmsta dagarna.

Det var riktigt skönt att springa, även om jag har en väldigt varierande löpstil. Jag har väldigt svårt att springa helt monotont ett helt varv runt strömmen, utan det blir alltoftast intervall springande med lite hastigt gående emellan.. Jag skulle nog dö annars..

Nä mer löpning lär det bli.. man mår så bra efteråt! =) Nu ska jag se om Jaguaren fått sitt batteri laddat så jag kan rasta den!

1 kommentar:

  1. Så du med har börjat nu?? Skönt efteråt, det håller jag med om :)

    sv: Ett mål mat är mycket värre ja, men det beror ju på vad med. Mina 3 mål var ju 3 små, inte så nyttigt i längden med Billys pan-pizza varje dag heller.

    Vi måste defintivt laserfightas sen. Undrar förresten om det finns en app med laserpistol med. Så kan man kriga lite med :) Fan vad nördigt kul det kommer bli :)

    SvaraRadera