torsdag 15 april 2010

Bilbyte och fint vårväder..

Japp nu har jag en liten Mini Cooper till mitt förfogande. Nämligen Ola's lilla racersak. 6-växlad Diesel. Går som ett litet spjut på anabola. Han gjorde det dåliga bytet att låna min v70 ner till tyskland. Iofs ska jag väl erkänna att lastutrymmet inte är lika stort i Mini'n som i V70n men ändå.. (Bilden stulen direkt från Ola's blogg, gissar på att han inte misstycker alltför mycket)

Tvätten snurrar i tvättstugan och när den är klar blir det att åka iväg och njuta lite av solvädret innan det är dags för jobbet tills kvällskvisten. Har redan nu på morgonen fått njuta av lite solstrålar, härligt! :)

Oj, nu hörde jag barnskrik från grannlägenheten.. hmm.. undrar om den stackarn kan sova nåt med all musik jag spelar, kanske bäst jag drar på nån vaggvisa i stereon åt grannbebben.. =)

1 kommentar:

  1. sv: Tack för dom visdomsorden :)
    Jo, självklart går jag ju min egen väg utan att lyssna på andras åsikter om mina val, så länge det inte är riktigt dumma val då såklart :) Men att spola kröken, i alla fall för en tid, är inte ett dumt val :)

    SvaraRadera